Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стрельчук Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Стрельчук Є. М. 
Ефективність диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 2. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.074 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стрельчук Є. М. 
Мотиви та цілі диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна, В. В. Попазов // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2013. - Вип. 4. - С. 74-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2013_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.29 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стрельчук Є. М. 
Маркетингова стратегія диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_31
Мета роботи - розробка підходу щодо формування маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. Розглянуто особливості маркетингу в телекомунікаціях, наведено ключові завдання маркетингової діяльності. Сформовано складові концепції маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. До складових концепції віднесено мету, інформаційну базу та інструменти диверсифікації. Проведено аналіз можливих стратегій диверсифікації та обгрунтовано вибір стратегії горизонтальної диверсифікації як пріоритетної. Стратегія, розроблена відповідно до наведеної концепції, являє собою комплекс принципів, методів і механізмів прийняття управлінських рішень, спрямованих на досягнення стратегічних цілей та успіх підприємств зв'язку за постійно мінливих ринкових умов. Результати роботи можуть бути впроваджені в діяльність підприємств як телекомунікаційного, так і поштового зв'язку. Це приведе до підвищення економічної результативності та конкурентоспроможності підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського