Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Стрельчук Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Стрельчук Є. М. Ефективність диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 2. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_2_6
| 2. |
Стрельчук Є. М. Мотиви та цілі диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна, В. В. Попазов // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2013. - Вип. 4. - С. 74-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2013_4_8
| 3. |
Стрельчук Є. М. Маркетингова стратегія диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства [Електронний ресурс] / Є. М. Стрельчук, Н. А. Калугіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_31 Мета роботи - розробка підходу щодо формування маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. Розглянуто особливості маркетингу в телекомунікаціях, наведено ключові завдання маркетингової діяльності. Сформовано складові концепції маркетингової стратегії диверсифікації діяльності телекомунікаційного підприємства. До складових концепції віднесено мету, інформаційну базу та інструменти диверсифікації. Проведено аналіз можливих стратегій диверсифікації та обгрунтовано вибір стратегії горизонтальної диверсифікації як пріоритетної. Стратегія, розроблена відповідно до наведеної концепції, являє собою комплекс принципів, методів і механізмів прийняття управлінських рішень, спрямованих на досягнення стратегічних цілей та успіх підприємств зв'язку за постійно мінливих ринкових умов. Результати роботи можуть бути впроваджені в діяльність підприємств як телекомунікаційного, так і поштового зв'язку. Це приведе до підвищення економічної результативності та конкурентоспроможності підприємства.
|
|
|